Количка

0 артикула

Условия за ползване

Настоящите общи условия уреждат взаимоотношенията между „ФАНТАСМАГОРИЯ” ООД – ползвател на домейна (наричан по-долу BigBag.bg) от една страна и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн BigBag.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители. С натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на BigBag.bg, потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва тези общи условия.

„ФАНТАСМАГОРИЯ“ ООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище и адрес на управление:
гр. София, кв. Гео Милев, ул. Гео Милев № 30, бл. 21; ЕИК: BG200904249.


РЕГИСТРАЦИЯ

За да получиш правото да извършваш валидни заявки за закупуване на предлаганите в BigBag.bg стоки, е препоръчително първо да се регистрираш.
При регистрацията трябва да въведеш адреса, който ще се използва за доставка, твоето име и фамилия (попълнени на кирилица), e-mail, телефон(и) за връзка. Необходимо е да избереш и парола. След като се регистрираш успешно, при всяка отделна поръчка, имаш възможност да коригираш твоя телефон за контакт и адрес за доставка, както и да посочиш твой представител, който да приеме доставката.


ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

BigBag.bg събира лични данни, които ние обработваме във връзка с цялостното ти обслужване – приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. 

BigBag.bg разполага с подробна политика за защита на личните данни, която е изцяло съобразена с изискванията на регламент EU 2016/679. С нея можеш да се запознаеш на специално създадената за целта страница, където ще намериш всички цели и основания за събирането и обработването на личните ти данни.

Ако имаш нужда от разяснения на политиката за защита на личните данни или във връзка с упражняването на твоите права относно съхраняването и управлението на личните ти данни, можеш да се свържеш с нас на телефон +359895618810 или на e-mail info@bigbag.bg.


ПОРЪЧКА

Поръчките се приемат от сайта 24 часа в денонощието, включително в почивните дни и в дните на официалните празници. Обработката и изпълнението на поръчките обаче е възможно само в работно време на нашите складове (виж "СРОКОВЕ И ЦЕНА НА ДОСТАВКА"). 

За извънредни доставки в събота, както и за обработване на поръчки извън стандартно обявените часове, моля отправи конкретно запитване и с радост ще ти услужим.

При финализиране на твоята поръчка, имаш възможност да видиш продуктите, които купуваш и техните цени, твоите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на плащане. След финализирането на поръчката на посочения от теб e-mail ще получиш потвърждение със същата информация. 

За всеки етап от обработването на поръчката (прием на поръчка, изпращане и др.) ще бъдеш уведомяван от оператор по e-mail или телефон. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можеш да следиш и от твоя профил.


ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Цената за доставка (ако тя не е безплатна, за наша сметка при определени условия, виж по-долу) се изчислява в момента на предоставяне на валиден пощенски код и се калкулира и визуализира отделно от цената на поръчката. Цената на доставката е видима в полето „Метод на доставка“, както и в полето „Обобщение“ на поръчката, където е упомената сумата, дължима на куриерската фирма за транспортната услуга.

Всички цени на продукти, фигуриращи в поръчката, са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. BigBag.bg има правото да променя цените обявени в сайта без предварително уведомяване на потребителите. При допуснати технически грешки при публикуване на цените BigBag.bg има правото да откаже поръчката и не дължи обезщетение по никакъв начин на потребителя. BigBag.bg се задължава да върне сумата, ако тя е била предварително платена.


ПРОМОЦИИ И ОТСТЪПКИ

Всички специални оферти, предложени на сайта, важат за определен период и/или до изчерпване на количествата.   

Поставянето на продукт с намалена обявена цена в количката не гарантира получаването на отстъпката за този артикул, ако продуктът не бъде закупен (ако поръчката не е финализирана) в рамките на промоционалния период за този продукт. 

Отстъпки, предоставени по време на различни кампании, не се натрупват, а се начислява по-високата от тях. Например, ако даден артикул е с обявена намалена цена, а клиент разполага с промо код за специална отстъпка, то двете отстъпки не се сумират, нито пък едната отстъпка се начислява върху вече намалената стойност на продукта от другата отстъпка. Вместо това клиентът ще получи по-високата от двете отстъпки. 

Ако продукт, закупен на намалена цена бъде заменен с друг продукт, то вторият артикул се закупува според актуално обявената му цена, т.е. не се начислява автоматично същата търговска отстъпка, предоставена за първия продукт.


СРОКОВЕ И ЦЕНА ЗА ДОСТАВКА

BigBag.bg доставя поръчки единствено в България. Поръчки приети до 16:00 часа се изпълняват на същия работен ден. 


Поръчки приети след 16:00 часа или в почивни дни се изпълняват обикновено на следващия работен ден (в някои случаи е възможно изпращане още на същия ден в зависимост от натовареността на склада, но за това BigBag.bg няма как да даде гаранция). 


Eкспресни поръчки за градски куриер до 6 часа (само за София) се приемат до 11.30 часа. 


Експресни поръчки за 1 работен ден (за страната) се приемат до 16:00 часа. 


Доставката на поръчки до 50 лева (нето - без цената за доставка) е за сметка на клиента, при поръчки над 50 лева включително – доставката е за сметка на BigBag.bg за 2 работни дни с икономична тарифа на "СПИДИ" АД. Експресни доставки също са винаги за сметка на клиента.


Стандартният срок за доставка за София е 1 работен ден от момента на предаване на пратката на куриерите на Спиди.


Стандартният срок за доставка за страната е 2 работни дни от момента на предаване на пратката на куриерите на Спиди. Внимание: за населени места с определен график на обслужване, срокът се удължава до деня за посещение на населеното място.


Фантасмагория ООД и сайтът BigBag.bg не носят отговорност при забавяне на поръчки след предаването им на куриерите на Спиди. Въпреки това, в случай на проблем с получаването на изпратена поръчка, може да се свържете с нас - ние ще се опитаме да ви съдействаме за разрешаване на проблема.  


ВАЖНО: При форсмажорни обстоятелства, по време на коледния сезон, както и при провеждане на кампании от типа Черен петък и други извънредни ситуации е възможно забавяне на поръчките с няколко работни дни, в сравнение със зададения в поръчката срок за доставка. В тези ситуации срочността за изпращане на пратки не може да бъде прецизно калкулирана предварително, тъй като зависи от общия обем поръчки, изпратени към сайта, както и от натовареността на куриерите. Също така в такива периоди експресни поръчки не се извършват. Благодарим за вашето разбиране. 


Конкретната цена на доставката за дадена поръчка се изчислява автоматично от интегрирания в BigBag.bg модул на Спиди и се показва на клиента при оформяне на поръчката.


Внимание: Общата цена на доставката в сайта е само приблизително точна и е възможно да варира с няколко процента от реалната цена, тъй като се изчислява на база НЕТО теглото на поръчаните продукти. При извършване на поръчката от страна на клиента не е калкулирано теглото на външната транспортна опаковка, защото тя може силно да варира според обема или характера на поръчаните продукти.

Според тарифата на фирма "СПИДИ" АД доставките се заплащат според таблица, зависеща от срока, дестинацията и всеки започнат бруто килограм на пратката и е възможно продукти с "гранично" нето тегло да прескочат в следваща ценова категория на доставка, след реално опаковане и издаване на товарителницата, заради теглото на самата опаковка. В общия случай се касае за минимални разлики в цената на доставка и те следва да бъдат приети за нормални и заплатени от клиента.

Поради естеството на онлайн търговията и желанието ни да осигурим най-ниски цени на куриерските пратки, това неудобство не може да бъде избегнато, защото няма "добър" начин да бъде предварително и точно калкулирано на сайта.

Екипът на BigBag.bg, в качеството си на добросъвестен търговец, ще се стреми да опакова винаги надлежно продуктите, за да гарантира тяхната доставка без транспортни щети, но и с минимален разход на опаковъчен материал (по свое усмотрение), за да не се покачва излишно бруто теглото на пратката.



ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА


Изпълнението на твоята поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:


1. Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност. В този случай ние ще установим контакт с теб в най-кратък срок;
3. Посочил си грешен или непълен адрес за доставка;
4. Липса на телефон за контакт с теб;
5. Липса на лице, което да приеме доставката на посочения адрес.


При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за сметка на клиента.



НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ


1. Плащане при получаване. Клиентите имат възможност да заплатят поръчаните продукти при тяхното получаване. Куриерите на Спиди разполагат с портативни пос устройства. Това дава възможност на клиентите при желание да извършат плащането с карта, вместо в брой. BigBag не носи отговорност, в случай че конкретен куриер не разполага с такова устройство по технически или други причини. 


2. Плащане с карта през онлайн пос терминал на epay.bg. Всеки клиент, притежател на една от следните банкови карти: Visa, Master Card, Maestro, Bcard, Diners Club/Discover или Borica има възможност да заплати своята поръчка онлайн при изпращане на поръчката. Не е необходимо клиентът да има акаунт в epay.bg. Такива поръчки се изпращат след получаване на плащането. Внимание: цената на доставката в такива случаи (ако е за сметка на клиента) отново се начислява отделно и се плаща директно към куриера при получаване на пратката. 


3. Плащане през клиентски акаунт на epay.bg. Внимание: цената на доставката в такива случаи (ако е за сметка на клиента) отново се начислява отделно и се плаща директно към куриера при получаване на пратката.



ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ / ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА


Потребителят има право да откаже направена поръчка и да върне закупената от него стока (ако вече е доставена) в рамките на 14 дни от датата на получаването ѝ, по смисъла на Закона за защита на потребителите, без обективна причина за рекламация. За целта предметът на сделката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, но в този случай клиентът е длъжен да заплати всички транспортни и други разходи, свързани с връщането на стоката. 


Когато връща вече заплатена стока, клиентът има право да избере дали да получи обратно заплатената сума или да избере да закупи нов продукт от сайта. Във втория случай се възстановява или изплаща само разликата в цената на двата продукта. 


Възстановяването на заплатената сума се извършва в 14-дневен срок, считано от датата на прекратяване на договора за дистанционна продажба от страна на клиента, по един от следните начини:


1. На място в търговския обект на Фантасмагория ООД, София, ул. Лъвски рид 6, в случай че клиентът върне лично закупената стока;

2. По банков път, след като клиентът е изпратил стоката по куриер или по пощата. За целта клиентът следва да предостави банкова сметка за изплащане на дължимата сума.


За да се откажете от направена поръчка, моля използвайте този формуляр.



СПОРОВЕ И ЖАЛБИ


При възникнали ситуации във връзка с неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните въпроси към наш сътрудник на посочения за кореспонденция адрес.



ГАРАНЦИЯ НА СТОКАТА, РЕКЛАМАЦИИ


Всички стоки, предлагани от BigBag.bg, са предоставени от официални представители или вносители. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване.


При констатация на производствен дефект, продуктът подлежи на замяна и в срок до 15 дни от получаването му BigBag.bg се ангажира, той да бъде подменен с нов, да бъдат набавени и изпратени липсващи части или да бъде възстановена, заплатената за продукта сума, в случай на невъзможност за дистанционно отстраняване на дефекта, при което продуктът трябва да бъде върнат на доставчика. В този случай транспортните и други разходи по получаване и връщане на стоката са за сметка на ФАНТАСМАГОРИЯ ООД.


В случай на рекламация, моля използвайте този формуляр.


ЗАСТРАХОВКА


По презумпция в цената на доставката на стоки, закупени от BigBag.bg, е включена транспортна застраховка в размер на 0.2%. Ако клиентът желае да откаже застраховката на собствен риск е длъжен да ни уведоми в писмен вид.