NEUROSHIMA HEX! MERCHANTS GUILD
-
Код:38803-PO
-
Тегло:0.116 кг
НАСТОЛНА ИГРА - РАЗШИРЕНИЕ КЪМ NEUROSHIMA HEX!
НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИГРАЕ САМОСТОЯТЕЛНО!
ОРИГИНАЛНО АНГЛИЙСКО ИЗДАНИЕ
ТИП: СТРАТЕГИЧЕСКА
ВЪЗРАСТ: 13+
ВРЕМЕТРАЕНЕ: 30 мин.
РАЗМЕРИ: 9.5 х 13 х 2 см
ЕЗИК: АНГЛИЙСКИ
БЕЗ ПРАВИЛА НА БЪЛГАРСКИ!
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИГРАТА:
Merchants Guild е разширение към Neuroshima Hex 3.0.
Никой не приемаше Гилдията на търговците на сериозно... какво е армия без територия, без знамена, без орда от скитници на пипнати коли. И все пак – когато друг скитащ търговец се изгубва без следа – се оказва, че изгубеният им Gamble, валутата на страната, също е принадлежалa на техните колеги. Те използват своите Gambles за отмъщение, за да организират армия, която - под техен флаг - навлиза в територия с мисия. Няма да повярвате колко бързо хората хващат науката за властта. Силата на Gambles и тези, които търгуват с него.
Детайлно описание
ИНФОРМАЦИЯ ОТ ИЗДАТЕЛЯ:
The main mechanic of this new army is managing gambles.
Discarding tokens earns gambles, which can later be spent on activating the traits of the units on the board, as their abilities are not free. The Headhunter, for example, has a regular ranged attack, but only spending a gamble will trigger the ability to use a sniper shot. If the trait is not paid, it simply will not be active.
Merchant Guild soldiers usually have low initiative - this is important because the cost of activating a given perk is equal to the initiative of this unit. Activating the Headhunter Sniper will cost one gamble, but another soldier with initiative 2 will cost two gambles. The maximum number of gambles that can be managed at a time is 7, so we should have quite a lot of room for maneuver.
ВНОСИТЕЛ: ФАНТАСМАГОРИЯ ООД